Sixteen

Tror detta blir sista gången jag skriver något i stil med det var ett tag sen, verkligen. Känner mest "varför ska jag egentligen blogga?" Känns inte så meningsriktning när man ändå har massvis att göra, hela tiden. 

Från och med nu säger vi så här, ni förväntar er inget från mig och jag förväntar mig inget från er. Kommer det ett inlägg så gör det och då får man bli glad istället för tvärtom. Jag är säker på att alla förstår var jag vill komma, då kan vi släppa det.

För er som missade det (hur det nu är möjligt efter mitt tjatande) så fyllde jag år i tisdags. Det var roligt. Känner inte att det var något jättespecielt fick presenter från familjen och käkade duvanderskladdkaka som alltid varit och alltid kommer vara min favorit. 


Puss och kram lever banan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback