Första dagen på året!

Nu har 2015 precis dragit igång, jag hoppas att det inte är någon nyhet
Idag är det första dagen på året, dagen då man borde ta tag i sina nyårslöften så som, att gå ner i vikt, bli hälsosammare eller låta bli att äta godis på ett helt år. Ja de nyårslöftena som man är väldigt taggade på fram tills att man måste ta itu med de. Varje fall upplever jag det som att det är så för de flesta.
De håller i kanske en vecka upp till en månad sen fortsätter man som man gjort i hela sitt liv.
 
Jag har nog faktiskt aldrig haft ett nyårslöfte, ser inte riktigt poängen. Att lova sig själv att man i ett helt år inte ska äta godis, var gör det för nytta? När året är slut kommer man ändå börja igen och då är året utan godis nästan helt förgäves, isåfall är det ju bättre att försöka minska sin konsumtion på längre sikt. Mycket smartare om du frågar mig ;)
 
Jag tänkte fixa ett "mitt år i bilder" inlägg, men det kan nog dröja ett tag.
Hoppas alla hade en bra nyårafton igår, och gott nytt år till er alla härliga apor där ute i världen.
 
Ledsen för dålig kvalé, mobilbild.
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback