Shit gymnasievalet...

Livet fortsätter att rulla på. Idag kom vallappen hem, alltså lappen med inloggnings uppgifter till sidan där man ska göra sitt gymnasieval. Om ni vill veta hur det går för mig så är jag inte riktigt klar än, vet inte fullt ut vad jag ska välja. Jag var på öppethus på HTS senast idag. Tycker nästan det finns för lite att välja på, eller ja känner att det mesta är likadana utbildningar bara på olika ställen. Det finns ju hundratals samhällslinjer, naturlinjer osv, jag skulle önska fler internationella program som int här i Hässleholm och ib i Kristianstad. 
Tur att man har ett tag till på sig att fundera varje fall. 
 
Som sagt var jag på öppethus ( vet inte om det ska särskrivas) idag på HTS, nästan precis faktiskt. Detta gjorde e  då att jag tyvärr inte kunde träna idag. Tror det är typ första gången någonsin jag hoppar över utan att anledningen är sjukdom eller resa... Hatar att missa träningarna, jag behöver rörd på mig så fick ta ett litet styrkepass i hallen. Alltid när man ska träna själv tycker jag det är svårt att kämpa lika mycket som man göt i grupp. Säkert därför jag håller på med en lagsport. Jag behöver människor som hjälper en att tagga till och som man kan hjälpa till att tagga, att göra saker tillsammans är så kul. Då delar man både upplevelser och oftast också känslor.
Jag får väl spara allt mitt taggande till på måndag och köra järnet då!
 
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer
Irini säger:

Lycka till med allt!

2015-03-06 | 19:40:55
Bloggadress: http://irinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback