Är det normalt...

...att duscha tre gånger på en dag?
Jag har ingen aning men det är vad jag har gjort idag. Har faktiskt mina anledningar:
1) Imorse efter jag hade simmat med pappa
2) När jag hade varit och tränat med mamma
3) Bara för att jag har något konstigt måste att vara blöt när jag ska sova i en nybäddad säng, (det gör det hela mycket skönare, LOVAR!)
 
Annars kan jag informera er om att jag laddat upp en video på youtube, dock var den 37 minuter när den äntligen laddats upp efter 8 timmar, så fick ta bort den... Ska fixa den så som den var meningen att va så snabbt som möjligt, åhh sånt här är så stööörigt!
Sov gott varje fall, Godnatt!
 
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback