Valdebatt!

Hola amigos!
Igår hade vi valdebatt i skolan så jag tillsammans med Rosanna och Emefa skulle representera miljöpartiet. Man fick inte välja parti själv men jag tycker ändå jag fick ett av de bästa. 
Innan debatten var alla jättenervösa kanske mest för att åttorna skulle vara publik men det gick bra. De flesta blev positivt överraskade och tyckte efteråt att det var super roligt bland annat jag. 

Bara en liten stund in i debatten var det många som kom igång och vi argumenterade emot varandra av bara farten. Har du möjlighet till detta men inte är säker på om du vill, GÖR DET!!

En bild från Hawaii bara för att jag saknar det så mycket!!
Puss och kram lever banan Δ
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback