Tränare delux

Lingvallen alltså!
Var där i helgen igen, lördag till söndag. Denna gången var vi demogymnaster till trampet steg 1 kursen, vilket var mycket roligare än den förra gången, just för att man fick köra saker och inte bara titta på. Denna gången var det heller inte bara gymnaster från min grupp där, juniorerna, utan också från splitt och volten.
Jag körde inget nytt, tränade på gamla saker och tränade på att passa de små splitt-tjejerna på flickisar och saltosar, så kul det också. Man blir ju lite glad när de senare säger att de vill ha oss som tränare. Det måste vara ett bra betyg.
 
Vi tränade till runt midnatt och la oss inte förrän närmare 2. Det är nog faktiskt bäst att jag lägger mig nu så jag inte är helt död imorgon då det är träning vilket jag redan taggar för.
 
Puss och kram lever banan Δ
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback