Grapefruit smoothie

Har länge tänk på att göra en smoothie efter recept men har inte riktigt orkat. Det brukar nämligen bara bli så att jag slänger i det jag känner för när jag gör smoothies, men inte idag.
Jag har hittat en app med massa smoothies, om de är goda eller inte vet jag ej eftersom jag bara gjort en.
Testade att göra den smoothien som där hette "Gilbert Grape", alltså en grapefrukts smoothie.
Jag tyckte den var helt ok, lite besk, men det var nog meningen eftersom grapefrukt är ganska beskt. Lyckligtvis tycker jag den ser väldigt smaskig ut på bild. Bortsätt från beskheten var den absolut jättegod, verkligen värt att prova.
 
Recept:
Ta fruktköttet från en halv grapefrukt
Häll i saften från en apelsin
Lägg i ca 10 jordgubbar
Avsluta med att lägg i 5 isbitar
 
 
 
Puss och kram lever banan Δ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback