Blandade känslor om tisdagar...

Jag älskar tisdagar samtidigt som jag inte tycker om de alls.
De är bra för att vi har idrott och vi slutar kvart över två vilket verkligen är super skönt. Idag när jag kom hem gjorde jag först klart svenskan, vi ska skriva en bokrecention om en bok vi läst och en massa fakta om författaren som skrev den boken. Efter det fikade jag samtidigt som jag läste väldigt länge i Godnatt mister Tom. Nästan alla jag pratat med har redan läst den, men det har inte jag så gör det nu ;)
 
Det jag inte gillar med tisdagar är något sånt enkelt som att det alltid är fisk i skolan. Jag tycker inte om fisk, och kommer antagligen aldrig gör det heller. Lax är helt okej men det är så långt jag kan sträcka mig. Anledningen till detta är att djuren från havet verkar så slemmiga och smaken är inte i min smak om ni fattar.
 
Jag ska snart ner och äta för att sedan åka till teatern som jag ser fram emot. KRAAAAAM!
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback