Ännu en helg full av grejer

Ja man kan ju inte direkt säga att det går bra för mig med att driva min blogg, men så är det ibland när man har mycket. Denna helgen har t.ex. varit min första "lediga" helg på 4 veckor ändå har jag haft mycket att göra.
 
I fredags hade en kille i 8:an fest. Eftersom jag inte gått på skolan lika länge som de flesta andra så känner jag inte allt folk där så bra men gick dit med Rebecka, Tilda och Natalija och väl där var det ännu fler jag kände.
 
I lördags (igår) var jag med familjen på väla och ikea. Köpte inte så mycket, ett par nya springbyxor från H&M och en träningsjacka typ från Intersport. Det var också mysigt. Vi åt på restaurang torget där jag valde chicken noodles.
Idag har jag varit hemma hos min kusin. Jag fick nämligen uppgiften att fota under hennes dop (som var förra veckan) men hann inte riktigt ta några bilder på bara henne i klänningen så det fixades idag. Snart får jag börja förbereda mig inför träningen med Hoppet ikväll. Se vad de har att berätta idag.
 
Puss och kram lever banan Δ
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback