23 september

Det är tisdag idag ifall du hade missat det.
Idag har jag faktiskt inte varit i skolan utan jag var på Göingevallen och hjälpte 4-6 med sin friidrotts dag. Det gick bra, jag och Tilda blev ansvariga för 60 meter stationen och ja vi blev lite sura när vi skulle räkna ihop alla poäng för att det tog så himla lååång tid, när vi var klara hade de redan börjat plocka undan maten.. Men när det var klart var det så sjukt skönt.
Vi fick sluta redan vid 13.00 vilket man inte blir sur över precis.
 
Tyvärr blir det ingen teater ikväll, Maria var sjuk så det var ju synd, hoppas hon blir frisk snart! Jag vet faktiskt inte vad jag hade tänkt göra ikväll istället, kanske ta det lugnt, vi får se helt enkelt.
 
 
 
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback