Mysig Morgon

Första dagen, morgonen, på lovet och den blir näst intill perfekt. Vaknade tidigare än jag tänkt vilket aldrig gör en glad. La mig dock ganska tidigt igår så hann ändå sova omkring 9 timmar.
Varje fall, efter jag legat en stund i sängen och bara tagit det lugnt gick jag och Tilde upp och gjorde pannkakor till frukost! Sånt man aldrig hinner göra en skoldag, och de blev dessutom jättegoda. Vi satt ganska länge och åt innan vi diskade. Efter det började jag städa mitt rum så nu är det skinande rent (kanske inte riktigt så fint men nära).
Tog också upp några doftljus så det luktar lika gott som det är rent ;).
 
Nu hoppas jag bara att denna dagen kan fortsätta lika bra och resten av veckan också.
 Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback