Mes amis

Som jag säkert skrivit hunda gången innan, JAG ÄLSKAR FREDAGAR!
Igår efter skolan träffade jag Linnea och Moa på stan. Senare kom även Siri ner, då köpte vi subway och begav oss hem till henne för att kolla film. Det blev The Host som jag var septisk till i början men som faktisk var bra, den rekomenderas! Senare såg vi också på några avsnitt från serien Make it or break it, just för att den handlar om gymnastik hehe. Annars pratade vi mest och hade det allmänt tevlig haha, med fötter i huvudet ;)
Inside joke, ingen fattar hahaha!
 
Ni får ta lite fula snapchat bilder...
Idag har jag inget planerat än. Tror jag mest ska vila, försöka bli helt frisk så jag kan träna på måndag kanske till och med plugga engelska, har prov nästa vecka. Att göra läxa på helger och lov är bland det värsta som finns jag verkligen hatar det.. :(
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback