I can't stand it!

Ännu en dag spenderad hemma i min säng..
Igår var det gymnasiemässa här i Hässleholm. Ja gick dit, trots att jag var sjuk och hade varit hemma hela dagen. Det finns typ för mycket att välja på. Klart det är bra så man kan hitta just det där som passar just dig men åh gud man får ju ångest. Jag tänker mest på Internationella Natur programmet här i staden eller International baccalaureate i Kristianstad, men att välja ett teater gymnasium är inte heller helt ute ur bilden. Tur att det fortfarande är några månader kvar innan man måste välja varje fall.
 
Inatt vaknade jag vid typ halv fem och fick värsta hostanfallet. Efter det hade jag svårt att somna igen. Tillslut gick det äntligen. Gick upp vid vanlig tid (alltså den tiden jag brukar gå upp när jag ska till skolan) tog tempen och insåg att jag fortfarande inte mår särskilt bra. Kröp tillbaka in i sängen och sov till kvart i tio. Fatta skönt! Men denna eviga hosta, I can't stand it! Det är väl bara en tidsfråga innan alla mina inälvor hostas upp.
Om jag ska fortsätta klaga så har jag sjukt och i halsen och jag är nästan helt säker på att jag fått öroninflammation i vänster öra, inte det skönaste...
 
Har lite press på mig att bli frisk nu, jag ska nämligen tävla på lördag. Någon som har några bra knep hör av er DIIIREKT!
Har snart inte tränat på en vecka får paaanik!
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback