•Vääääla•

Hej hej bloggen!
Ligger i sängen just nu efter en mysig men lång dag, varje fall är det så det känns.
Åkte med familjen till väla någon gång efter lunch. Älskar när man gör saker med hela familjen, även om det är att shoppa. Jag har faktiskt börjat gilla det mer nu, innan hatade jag nästan att shoppa hah!
Köpte varje fall en bikini från cubus som jag velat ha såååååå länge men inte hittat i tillräckligt liten storlek eftersom den varit slut nästan överallt. Dock fanns inte storlek 34 som jag egentligen skulle behöva så fick ta 36. Kan säkert slänga in en bild i ett annat inlägg, orkar inte gå ner och fota den nu heheh.

Läääängtar så sjukt mycket till USA! (På tal om vadå?). Det är inte alls långt kvar nu bara 2 veckor ahh helt sick! Är nog ändå mest spännd på Hawaii eftersom jag velat dit sedan jag vr typ 5. Vet faktiskt inte varför det bra verkar som pradiset på jorden typ.

Nu ska jag sova, godnatt!
Puss och kram lever banan Δ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback