Skolstart igen..

Jahop, då var det dags att börja skolan igen efter det underbara minilovet.
JAG VILL INTE!
Började varje fall 9 idag, på grund av att vi hade övertid att ta ut. Det var ju skönt. Dagen har trots allt ändå gått hyfsat snabbt. Sista lektionen var idrott vilket jag hade sett fram emot hela dagen. Dock gick det inte så bra som jag hade velat att det skulle göra. Vi hade friidrott och ja, jag blev tyvärr yr. Jag har börjat bli det ofta nu. Kanske beror det på att jag dricker för dåligt eller inte. Ingen aning. Får försöka komma ihåg att ta med vattenflaska till nästa gång, tänker alltid att jag ska göra det men sen lyckas jag ändå på något sätt glömma det -.-
 
Det är inte långt kvar nu tills skolan slutar, och det börjar märkas. Nu ska man göra klart allting och lämna in för betygsättning. Jag ligger faktiskt förvånansvärt bra till i de flesta ämnena vilket är skönt då man slipper jobba hemma.  
Snart ska jag på träning vilket jag längtat till hela dagen, det är alltid dagens höjdpunkt! :D
 
Igga att det är en 3:a på min tröja men att det blåser så det ser ut som en 7:a.. 
 
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback