RT3 2014

Hello bloggen!
Igår var jag med laget och tävlade i Lund. Vi tävlade i en tävling som heter RT3 vilket är en tävling där lag från hela Sverige är med men det är ändå ute riktigt USM. 
För mig var det första tävlingen på terminen eftersom jag lyckats vara bortrest under de andra. Jag tyckte varje fall det var skit kul! Det var ju bara lite synd att vi inte gick till finalen för då hade vi fått tävla idag igen.

Friståendet tyckte jag gick väldigt bra allt kändes super, bara några små missar. Tumblinget kändes också jättebra, inga fall vilket verkligen är bra jobbat. Sen har vi ju trampett... Ja 2 fall och 2 personer som blev passade.. Det kunde gått bättre om man säger så.

Trots allt är jag ganska nöjd, vi kom på en delad 12:de plats av 30 lag. De 10 bästa gick till final och det är här min tävlingsjävel kommer in. Det känns såklart skit surt. Tycker ändå vi gjorde ett bra jobb!







Bilderna är tagna från sportway.se
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer
Hej säger:

Kan du inte lägga ut videos? :))

2014-05-25 | 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback