Pizza tiiiime!

Helluw Bloggläsare!
Idag har det varit en ganska rolig dag. Bortsett från att jag inte riktigt kunnat ta tag i något, har varit trött så att jag inte orkat men ändå velat göra något. Ja jag tror ni fattar.
 
På kvällen stack jag varje fall bort till Torino (en pizzeria som jag aldrig tidigare ätit på) där jag skulle möta Karolina, Johanna, Chloé, Moa, Aimee, Molly och Thea. Vi käkade pizza och ja pratade vilket såklart var mysigt.
 
 
Väl hemma igen kollade jag och Tilde igenom gamla filmer, OMG! Asså tror aldrig jag skrattat så mycket och jg brukar skratta mycket. Hittade nämligen massa "wannabe vlogger" filmer som jag gjorde när jag var runt 10. Känner knapp igen mig själv. HAHAHAHA skulle vilja vilja visa er men ändå inte. Vi får se hur det blir med det.
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback