Mysig dag ~

Tjenixen bloggen!
Dagen började perfekt lagom seg och mysig. Jag hjälpte Tilde med en musikvideo till "The man" som ni kanske får se på hennes videofyme om ett tag.
Någon gång på eftermiddagen träffade jag Siri. Det var ett tag sen vi träffades så, brukar mest bara ses på gympan. Jag vet faktiskt inte varför det var så längesen. Varje fall var det jättemysigt. She's my brother from another mother.
Vi pratade, fotade och gjorde fruktsallad. I LIKE IT!
Två av alla bilder jag tog på Siri.
Ja det är menningen en fokuset ska ligga på "blommorna".
 
För bara ett litet tag sen tog jag, Tilde och pappa en liten runda på stan för att kolla in crusingen. Jag är egentligen inte alls intresserad så vet inte varför jag hängde med. När vi var små var det nästan en tradition att gå och kolla på det men ja inte längre. Förstår inte hur man pallar sitta i en bil och typ frivilligt stå i bilkö en hel kväll? Dessutom borde det ju skada miljön ganska mycket när det är så många bilar som bara kör runt, runt, runt.
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback