Mors dag! <3

Grattis på morsdag mamma!
Dagen började med att jag, Tilde och pappa fixade frukost och firade mamma genom att ge henne blommor och choklad vilket jag tror att hon uppskattade och hoppas på såklart. För det är hon värd.
Mamma du är den bästa, Jag älskar dig!

Lite senare åkte jag med mamma och Tilde bort till mormor för att ge henne en blomma och lite godis. Det slutade med att vi satt där och fikade en stund vilket var jättemysigt! Senare åkte jag till bamsegympan och efter det tillbaka till mormor.

Nu på kvällen har jag bara tränat lite på studsmattan med Tilde vilket verkligen är roligt. Vi börjar få till att köra en massa saker efter varandra vilket såklart känns ganska coolt!
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback