Konfirmatione 3/5 2014

Heejsan Hoppas bloggen!
Idag har det varit en väldigt bra dag.
Jag vaknade tidigt och gjorde mig i ordning för den stora dagen. På morgonen fick jag ett jättefint korshalsband med diamanter på av mamma och pappa.
 
Nu var det dags att gå till kyrkan. Då gjorde Tilda en jättefin vattenfalls fläta i mitt hår som jag haft så himla mycket problem med att fixa. Men hon var snäll och ställde upp.
När väl själva gudstjänsten började var hela kyrkan proppfull. Det stod till och med folk vid orgeln. Detta var kanske inte den bästa tiden under konfirmationen men det var helt okej.
 
Efter firade vi hemma hos mig med tårta och lax. FATTAR NI! Jag gick med på att äta fisk på min konfirmation! Ett stort steg för mänskligheten!!
Det var supermysigt med alla släktingar och kompisar som kom hem till oss. Tack.
 
Dagen avslutades med gympaträning inför uppvisningen som varade i si sådär 4 och en halv timme. Super kul, men man blev ganska trött må jag säga.
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback