Hehehehe hej igen!

Heeej!
Hehehe jag är tillbaka efter en månad och en dag, ehehe.
Man kan väl säga att jag tagit en "liten" paus.
 
Imorgon ska jag konfirmeras WOOOOP! Så ja detta lilla minilovet, eller klämdagarna har mest gått åt till att fixa allt till dess. Var till exempel på stan och köpte tights. Dessutom var jag också på maxi och köpte citroner. Fråga inte, det var mamma som ville ha det OKEJ!
Vet faktiskt inte om jag längtar eller inte. Det känns så tråkigt att allt kommer ta slut. Om man nu ska se det positivt så slipper jag att missa massa träningar på grund av konfan längre. Men jag ser varje fall fram emot att släkten ska komma. En del har jag inte sett på HUR LÄNGE SOM HELST!
 
Hoppas att ni inte saknat mig för mycket ;)
Glad för att vara tillbaka.
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback