Gymnastikuppvisning!

Tjenaa!
Jag kan säga att alla ni som inte var på GF örnens gymnastikuppvisning idag verkligen missade något.
Det är ju inte varje dag man får se en kille från gymnasiet cykla på en alldeles förliten rosa cykel.
Jag är faktiskt ganska nöjd med allt jag gjorde idag. Några små missar här och där, men ganska stolt ändå.
 
Det är så kul när publiken verkligen kommer igång och klappar med till musiken osv. Härlig känsla då. Tack till alla som kom och tack till alla som var med, för att ni gjorde det så bra som det blev.
Bakom kulisserna, om man kan säga så hade vi väldigt roligt. Vi hade t.ex. "lånat" en kundvagn på maxi som vi körde in vår tränare i hahaha. Jag tog ju också med mitt underbara parasoll.
 
 
föreningsfoto ^
 
gruppfoto ^
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback