Vattenspridaren..

Jag har just i detta nuet gått in från att ha varit ute och svettats som en gris. Ja, det blev faktiskt så outhärdligt att jag tog fram vattenspridaren och frivilligt badade i dess iskalla vatten. Det gav mig lite minnen från när man var mindre. Då hade vi en blomvattenspridare

ja en sån. Vattnet kom då ut ur slangarna vid näsan och ja vattnet åkte hit och dit. Just då tyckte jag att den var superkul men om jag skulle bada i en sån idag vet jag inte vad min åsikt skulle vara.
 
Medan jag torkade satte jag mig och läste i min engelska bok. Orange is the new black. Det är så mycket svårare att läsa på engelska. Klart man fattar men man måste koncentrera sig mer och använda google nästan hela tiden. Mitt mål är varje fall att läsa ut boken innan sommarlovet är slut. Vi får väl se hur det går med det. Är på sidan 130 av 339 satte ja... heheh.
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback