Torsdagen den 3 Juli

Idag mina vänner, idag har det nästan inte hänt någonting. Idag har det varit en sån dag då man bara går runt och väntar på att något ska hända istället för att ta tag i det och se till att något händer.
Jag har precis spelat in lite videos som är tänkt ska bli Hawaii videon, men det vet man aldrig om det blir.
Jag vet inte hur ni vill ha det, vill ni ha det som New York videon eller mindre prat och mer videos från ön? Lämna gärna en kommentar med vad ni tycker.
 
Annars kanske jag ska träna ikväll igen, tränade faktiskt i torsdags i djupadalsparken, vet inte vad stället heter eller något så kan tyvärr inte säga mycket mer. Det är väl helt okej. Inte så speciellt egentligen, men eftersom jag behöver träna under sommaren för att behålla formen till terminen i höst så duger det gott och väl.
 
Jag fortsätter att slänga in lite bilder från USA.
 
 
 Puss och kram lever banan Δ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback