Toppen dag!

Under eftermiddagen åkte jag med Siri till Luhrsjön. Det var så himla skönt att bara kunna springa i vattnet och svalka sig. Vi tog även vår rädsla till fånga och simmade ut till "flotten". Som sagt gillar inte jag när man inte ser bottnen och ännu värre är det när man inte når den. Tänk om det kommer en fick liksom. Trots detta simmade vit ut dit 2 hela gånger. Nu var vi duktiga Siri!
Vid Luhrsjön var även Ellen och hennes kusin så vi fick lite extra sällskap vilket aldrig är fel.
 
Från en sak till en annan sedan åkte jag och tränade lite. Som alltid var det såklart skönt efteråt men värmen tar dö på mig. Ett tag såg det ut som att det skulle börja regna vilket hade varit underbart, tyvärr gjorde det inte det.
 
 
 Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer
Siri säger:

Haha, vi var väldigt duktiga! ✋😂

2014-07-29 | 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback