Sol och bad gör en gla'

Tjenare kära bloggen och alla mina bloggläsare!
Dagen idag spenderades i Yngsjö, Åhus. Jag är faktiskt inte jättepepp på att åka dit där längre. Vi har varit där hela mitt liv typ och jag har liksom tröttnat. Måste ändå säga att just idag var det faktiskt mysigt. Det var lagom varmt, lagom blåsigt och vattnet var inte för kallt för att bada i. Det var näst intill perfekt.
Vi hade tagit med maxisallad att äta och för en gångs skull satt vi alla och läste samtidigt i en hyfsat lång stund. Jag läser just nu Orange is the new black på engelska. Den är ganska svår men man förstår det mesta. Läste varje fall ganska långt idag jag brukar inte orka läsa så långt utan någon paus så lite stolt är man ju.
 
När vi var klara på stranden åkte vi vidare till glassbåten där vi obviously köpte glass. Jag tog en kula marängswish (som jag inte kan stava) med chokladdopp.
 
Under kvällen nu åkte vi alla och tränade i djupadahlsparken, den träningen kan jag rekomendera, kostar 40kr för alla över 12 år tror jag. Varje fall, gissa vem som var där? Robin Stjärnberg. Så ja då kan man bocka av träna med Robin på sig bucket list.
 


 
Just för tillfället är jag väldigt road av dessa typerna av bilder. Benen ser seriously ut som varmkorvar, hahahah!
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback