Simning yeah!

Idag började mitt sommarjobb om man kan kalla det de. Jag ska lära Tilde simma, eller hon kan ju simma men inte så bra. Det gick faktiskt inte så dåligt som jag hade tänk och vi kunde hålla sams. Dessutom kunde jag simma lite under tiden vilket aldrig är fel. All sorts motion behöver man under sommaren annars rullar man fram när lovet är slut.
 
När det väl var klart och vi hade badat bubbelpool, duschat, cyklat hem och ätit så träffade jag Emilia. Det var jättelängesen vi sågs bara vi, senast annars var i fredags när vi var med Siri, Ellen och Knar också på bio, The fault in our stars. Egentligen är det ingen film för mig eftersom jag inte är så mycket för romantiska filmer eller "puss puss filmer" som jag kallar det, men den var faktiskt bra och berörde mig jättemycket speciellt i slutet. Vill inte spoila något för er som inte sett den så säger inget.
 
Varje fall så gjorde jag och Emilia det vi alltid gör, fotar. Vi tog även ett dopp i hennes pool för att vi var varma men såklart ska solen försvinna just när vi ska hoppa i så att det blev skit kallt istället så himla typiskt. Efter det spelade vi bara lite olika spel. En kul dag!
Ni kan få en bildbomb någon dag snart på alla bilderna men just nu får ni nöja er med denna.
 
 
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback