Jordgubbar och strandhäng

Tjenare bloggen!
Till en början trodde jag att denna dagen skulle bli ganska seg, att man mest bara strosar runt hemma och tar aldrig riktigt tag i att göra något ordentligt. Men så blev det inte. Tur det!
 
Jag kom med förslaget att vi kunde åka och plocka jordgubbar vilket vi gjorde så nu är kylskåpet fullt, MUUUMS!
Dock var det väldigt och så menar jag väldigt varmt att plocka dem, jag skojar inte när jag säger att hela min rygg var helt blött, usch. Tack vare detta tog vi oss ner till Luhrsjön (som jag äntligen lärt mig stava) efter maten.
Trodde faktiskt att vattnet skulle vara varmare än vad det var. Frös så fort jag kom i men badade ändå, ett måste liksom. Även om det är kallt så vänjer man sig efter ett tag.
 
Tänk om Luhrsjön kunde liknat denna stranden bara liiiiiite, då hade det varit så mycket mysigare..
(Någon strand på Hawaii)
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback