Jetlagd.se

Tjenixen bloggen!
Man kan ju inte säga annat än att jag är jetlagd när jag först vaknar 2, lyckas sedan somna om och vaknar 5 igen. Eftersom vi inte hade något bättre för oss så åkte vi redan vid 8 tiden och plockade jordgubbar. Måste ändå säga att detta är en av de bättre sakerna med den svenska sommaren.
 
Har faktiskt spelat in en liten video idag, vet dock inte om den blir så bra, sitter och redigerar nu. Vi får se kanske gör om den annars. Ska i alla fall försöka att lägga ut en video snart. Känns som att det skulle behövas.
 
För inte så lång stund sedan var mormor, Marie och Leah här på fika och vi berättade lite om semestern. Vi fikade på jordgubbar med glass och chokladsås, typ det godaste man kan äta.
 
Nu får jag väl återgå till mitt redigerande, hatar när man inte blir klar så kommer antagligen sitta med det här tills jag känner mig nöjd om jag inte känner mig trött innan ;)
 
Ni får ha det så bra.
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback