Jag bor nästan i Åhus nu för tiden.. :/

Ledsen för dålig uppdatering de senaste dagarna, har haft mycket att göra men tänkte lägga upp lite bilder från händelserna så att ni absolut inte missar något. Bra va?
 
Jag kände nu att jag fått en märklig bula på mitt öra som kliar, kanske ett myggbett, kanske inte...
I alla fall tillbaka till ämnet, från igår till idag sov jag och Tilde över hos mormor. Låt mig bara säga att maten man alltid och då menar jag alltid får där är såå grymt god, hemlagade biffar AHHHH HEAVEN!
Imorse åkte vi med henne till Åhus, Yngsjö som vi gör de flesta dagarna. Där joinade vi mamma och pappa också. Hela tjocka släkten på stranden. Idag var varje fall havet riktigt varmt och skönt precis som igår för då var vi också där...
Ha det braaa kära vänner så hörs vii ;)
Puss och kram lever banan Δ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback