En låååång cykeltur!

Heeej bloggläsare!
När detta inlägget skrivs är jag väldigt (och underskatta inte det ordet) svettig... Har nämligen precis cyklat till sparsjön med Vilma och Rebecka. Jag har ingen aning om hur långt det är dit men gud vad många uppförsbackar. Herre gud och detta resulterar i väldigt ömma ben just nu.
 
När vi väl hade kommit fram varje fall efter kanske en timmes cykeltur badade vi och fikade hehe, jag åt tuc-kex och drack citrusdryck som jag märkte att min väska var dränkt i nu för att den läckt på hemvägen. Well, good :(
Hemvägen var dock lättare tror bara den tog ca 35 minutas, kan ha något att göra med att alla uppförsbackar då blev nerförsbackar istället. Så himla skönt att bara rulla ner för alla backarna och ha vinden blåsande längs hela kroppen. Underbart! Något som inte är lika underbart är "the pain in my as". På riktigt har as ont i rumpan.
 
Varje fall... det var ett bra litet äventyr och viktigast av allt, jag hade roligt.


 
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback