Emporia

Tjo folks!
Helt ärligt har jag ännu inte vant mig av med allt det amerikanska. Tänker fortfarande att man ska säga "Thank you" istället för "tack" hah.

Idag tillbringade jag dagen i Malmö med familjen. Mamma har börjat sy lite kläder så vi började med stt besöka några tygaffärer. Ingen av dem var såklart lika stor som tygaffären vi var i New York, samma tygaffär de går till i Project Runway.

Efter det tog vi oss till Emporia för att först äta på Jensens bøfhus som var väldigt segt. Först fick vi stå i kö i en halvtimme och sedan vänta ytterligare en halvtimme på maten...
När vi hade ätit upp var det dags för lite shopping. Egentligen var det meningen att vi bara skulle kolla lite på rean när vi ändå var där i trakterna. Jag köpte en ny nessesär som var väldigt väldigt behövligt då jag har en gammal med hello Kitty på. Inget märkvärdigt blev en vanlig svart.

Just för att vi i min familj aldrig tidigare ätit på Yoggi boost var det ett mål med dagen och så blev det. Som man hade kunnat tro var det jättegott.
Puss och kram lever banan Δ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback