Citat beroende...

Imorse började jag kolla igenom alla mina ca 600 bilder på mobilen för att rensa så jag kan få mer utrymme till nya. Jag märkte då att Gud vad jag har samlat på citat och andra random bilder med text. Tror jag tänkt "ja denna var rolig den sparar vi för den kan jag kolla på sen och skatta" men nej jag har aldrig kollat på de sen...
Saken är den att jag har väldigt svårt för att slänga saker om det då är en bild på min mobil eller en ful penna spelar ingen roll. Jag tänker alltid att jag kan ju kanske någon gång behöva den men såklart gör jag aldrig det, hah.

Tänkte att ni kunde få se en del av de bilderna jag sparat, alla stämmer såklart in på mig..

















Där har ni några av de 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback