Bada. Sola. Läsa. Repeat.

Idag har det varit en varm dag nästan för varm dag. När det har varit en sådan dag som idag vad tror ni då familjen Nilsson hittar på om inte åker till stranden. Som jag sagt tidigare börjar det tråka ut mig, tyvärr.
I stora drag har min dag sett ut så här:
Först åkte vi såklart till stranden. Bada. Sola. Läsa. Äta. Bada. Sola. Läsa. Bada. Sola. Läsa. Bada. Sola. Äta. Åka hem. Det var faktiskt fruktansvärt varmt även vid havet, åh. Jag trodde en liten stund där att hela jag skulle avdunsta, fy faaan (får man ens skriva det? :O) vad varmt asså.
 
Ikväll ska mormor, farmor och farfar komma till oss och fika lite. Vi har en tradition att de kommer hit och fikar varje år på min namnsdag, dock är det inte min namnsdag idag men imorgon och vi fick inte ihop det imorgon så det fick bli idag. Vi får väl se hur det blir :)
 
En bilder jag tog med mitt och Tildes undervattensskydd till mobilen.
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback