Åhus Beachhandboll

Jo jag har haft en bra dag idag, tackar som frågar.
Vid halv elva tiden i morse tog jag och Linnea tåget och sedan bussen till Åhus Beachhandboll där vi mötte upp Knar. Vi har haft det jätteroligt, pärlat fuck cancer armband för att få ett själv, kastat bollar i hål för att få en risifrutti och tryckt egna cola burkar. Jag skrev Tilde på min eftersom jag inte gillar cola, är jag inte för gullig?
 


När det var dags för lunch gick jag och Linnea bort till bryggan och åt pizza, kycklingpizza. Helt ok inget märkvärdigt med den precis. 



Sedan träffade vi Knar igen och gick för att bada. De hade fått för sig att vi skulle simma ut till flotten som ligger en bit ut i havet. Jag försökte verkligen komma över min rädsla men det går inte. Jag är så sjukt rädd för havet och fiskarna speciellt. Det är nästan så jag får panik när jag inte når bottnen och inte vet vad som är under mig. Det kanske låter tramsigt, but that is the way it is.
 
Tyvärr han vi inte kolla på någon match vilket jag verkligen tycker är synd. Beachhandboll är bland det roligaste som finns. Jag saknar faktiskt tiden då man var där och spelade. En del gör ju lag bara för att det är kul, kanske får joina ett sånt nästa år eller?
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback