19 Juli

Nejmeeeen tjeenare, har du haft en bra dag? Kände du för att veta vad jag hittat på? Tänkte väl det ;) Då har du kommit rätt.
Idag var jag med familjen i/på Yngsjö. Vad säger man egentligen i eller på? Inget av det låter riktigt rätt... Varje fall så var det inte topp notch men helt ok. Jag vet inte vad som hänt men jag har fått nog av stränder, dessutom hatar jag att sola. Det kan ju ha något med det att göra. När vattnet inte är så varmt börjar man ju frysa efter ett tag.
På Hawaii badade jag konstant, det var så kul. Vattnet var i en perfekt tempratur. ÅHHH JAG VILL TILLBAKA! ÄLSKAR DET! BÄSTA STÄLLET PÅ JORDEN! PARADIIISET!
 
Det blev varje fall att jag läste en del. Känner att jag vill läsa ut min bok nu så jag kan börja på en ny.
Kom varje fall till mittpunkten idag. Det var då denna bilden togs.

Hemma sen igen åt vi god mat som vi oftast gör i detta huset. Efter det åt vi för en gångs skull "efterrätt" vilket inte är så vanligt här. Det blev mitt önskemål, s'morse.
För er som inte vet vad det är eller hur man gör så är det faktiskt ganska enkelt.
Man grillar en marshmallow som man sedan lägger tillsammans med en tunn chokladbit mellan två digestive kex. Det är då meningen att chokladen ska smälta av marshmallowsens värme. REKOMENDERAS ATT GÖRA HEMMA!
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback