Vinter DÖÖÖÖ

Heeej Bloggen!
Ja det var ett tag sen men så kan det bli ibland. Hoppas att ni inte saknat mig för mycket bara ;).
Jag gillar vekligen INTE att det är snö ute nu. Visst det är kul att åka skridskor och det är mycket ljusare än i vanliga fall men jag menar JAG VILL HA SOMMAR! Och dessutom betyder det att jag måste gå till och från skolan vilket samlagt blir 5 km. Låter det frästande? Nej, inte så... Jag och några kompisar räknade på det och om man går alla dagar i veckan blir det hela 2,5 mil :O SHEET det är mycket!
Denna latmasken som sitter och skriver framför skärmen nu är inte särskilt sugen på det varje fall. Hoppas att den smälter i morgon typ... Som tur är har jag ju vinterskor som man inte fryser igenom nu så ja det gör ju det hela lite bättre.
 
Bild från Turkiet 2011 :D
Puss och kram lever banan Δ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback