Härlig freeeeeedag!

Heeejsan bloggen!
Till skillnad från torsdagar så ÄLSKAR jag fredagar och verkligen denna fredagen! Först så är det sista dagen innan helgen och jag menar man har hela helgen framför sig!!! Min klass har också idrott första lektionen vilket är så grymt! Älskar verkligen idrott. Varannan vecka har vi också hemkunskap efter maten vilket är roligt om man gör något riktigt mumsigt! 
Det som gjorde denna fredagen extra awesome är de faktum att det var köttbullar till lunch. Asså ni fattar inte hur glad jag blev! OMG min favorit rätt typ nästan. 

Efter skolan gick jag ner till stan och träffade Vinny och Selma. Så himla skööna tjejer. Eftersom Vinny fyllt år och jag fortfarande inte gett henne sin present fick hon den idag. Hon verkade uppskatta den vilket jag verkligen hoppas. Vi gick senare till espresso house där vi fikade. Satt där i runt två och en halv timme shiiiit så lång tid.
Har haft en bra fredag varje fall!



Cheescake cookie och frapino röda bär/ ingefära!
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer
seeelmiiiis säger:

sjuuk dag verkligen superkul, själv säger jag att vi måste göra om det, massa skratt och leenden älskar er bååådaaa <3

Svar: Ja såklart det var så himla gött, jag älskar er också <3
Emma

2014-01-10 | 19:02:42
Bloggadress: http://selmafilipovics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback