Freeedag firas med negerbollar!!

Heeejsan!
Ja då var det fredag igen och en hel vecka sedan jag bloggade eheheh.
Idag har skoldagen varit bra, jag blev klar med veckans planering igår så ja det har varit chill.
Efter skolan var jag tvungen att gå hem, buhuuu hatar det men får väl vara glad för att jag fick skjuts till skolan varje fall :D.
När jag väl kom hem bakade jag negerbollar, nej det är inte rasistiskt att säga så. Har inte bakat på länge helt enkelt och negerbollar är både enkelt och jättegott så ja.
Jag hoppas verkligen att det blir potatisbullar och bacon till middag ikväll. Jag är såååå himla sugen på det. Hjälp mig att hålla tummarna för det.
 
Idag får ni mina kära bloggläsare en rätt wierd bild JUST för att det är fredag, så njuuuuut!
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback