2013

Okej nu ska jag alltså ge mig på att beskriva årets händelser så bra jag kan.
 
I Januari direkt när skolan började, började jag på T4  montessori. Jag minns att jag inte alls var nervös, varför vet ja inte. Varje fall tog klassen emot mig på ett bra sätt och jag lärde känna alla rätt snabbt.
 
I februari åkte jag tillsammans med min familj upp i Sverige till ett ställe som heter Branäs. Det är ett skidställe som vi varit på 2 gången tidigare och ja. JAG ÄLSKAR ATT ÅKA SKIDOR!
 
 
 

 
I Mars kom MIN FÖDELSEDAG som varje år haha! Jag kommer ihåg att det var en söndag och jag cyklade hem från bamseträningen. När jag kommer hem ber min mamma mig hämta min fluga på mitt rum. När jag väl kommer upp dit hoppar Jenny och Vinny fram och skrämmer mig! Började nästan gråta GUD! Blev varje fall jätteglad. De hade fixat allt superfint med ballonger, muffins och presenter.
 
I April hölls den årliga gymnastikuppvisningen i Qpoolen. Första uppvisningen när jag är med i största gruppen men det var inget speciellt. Temat var cirkus och vi var ballerinor.

Under Maj var min klass på Eurovision song Contest eftersom vi vunnit biljetter dit. Det var verkligen coolt och jätteroligt.
Senare hölls också USM som vår förening + Klippan och Åstorps föreningar tävlade i med ett lag tillsammans. Jag kan väl inte säga att själva tävlingen gick jättebra men under hela helgen som jag var där hade jag jätteroligt och det tror jag alla andra också hade.

I Juni var jag och min familj tillsammans med mormor och mina kusiner på en gård utanför stan och red en tur på några hästar. Det var jättemysigt för vi hade picknik med oss och åt där.
 
SÖÖÖÖÖÖÖTA KUSSEE
Under Juli åkte min familj iväg till Mallorca vilket var mysigt. Mallorca är en sån mysig ö med fina stränder. Dock fick jag öroninflammation två dagar innan vi skulle åka hem. Men annars var det superhärligt!
 
 
 
 
 
Senare i Augusti gifte sig min moster. Detta var det andra bröllopet jag fått vara med på i hela mitt liv. Det var verkligen fint.

Under september kände man att skolan hade dragit igång på riktigt och jag hade också precis börjat åttan.
En bild från när jag var med klassen i Kristianstad ock vi fikade på Duvanders. MYSIGT!
 
Under hela året har jag varit ute och fotat ganska mycket. Men speciellt mycket under oktober månad. Jag tycker det är jättemysigt att fota och dessutom är det bra att få lite nya bilder ibland.
 
 
 
 
 

En dag i November bakade jag tillsammans med min moster, syster och kusin massa Halloween godis som vi senare serverade under Halloweenfesten.
 
December månad har det hänt mycket under. Skolavslutning, marsipantävling, julafton, nyår och massa annat skoj. Jag och Tilde innan julafton.
 
Så hoppas att ni blev nöjda med allt. Haha! Såklart har det hänt mer men fick inte med allt.
GOTT NYTT ÅR!
Puss och kram lever banan Δ
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback