11 januari

Vaknade tidigt idag bara för att man börjat komma in i skolrutinerna. Kul eller kanske inte så...
Idag hat vi inte gjort mycket mer än att städat ut julen. Faktiskt rätt skönt. Nu får man bara hoppas att det inte börjar snöa helt plötsligt. Snön fick faktiskt sin chans att komma men nej det skulle den inte så nu får det vara.

Just nu är jag hos mormor på middag. Det blev fisk men efterrätten var en supergod cheescake med bär. Verkligen supergod! Det tror jag säkert att tyckte.

Innan i förmiddags var jag med Tilde på stan. Köpte en jacka/ kofta från Vero Moda som jag tyckte var jättefin. Hat velat ha en sån länge men inte hittat någon fin i min storlek så blev glad när jag såg denna.


Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback