Tierd!

Hej bloggen!
tänkte bara uppdatera snabbt innan jag ska lägga ifrån mig mobilen och sova. Dessutom dör snart batteriet så det blir inget långt inlägg.
 
Idag i skolan var jag verkligen super duper mega trött, varje fall på förmiddagen. Kan inte direkt säga vad det beror på, kanske att jag var på bio igår kväll, eller att jag håller på att bli sjuk, eller också att jag glömde mina hörlurar hemma och inte kunde koncentrera mig ordentligt vilket var väldigt störande. 
Hade även första inne idrottlektionen för terminen idag, bara för att det var dåligt väder. Vet inte varför jag alltid uppskattar inne lektionerna mer än de ute.. Hmm...
 
random bild
Puss och kram lever banan ∆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback