Slödag

Tjenixsen Bloggen!
Idag har jag haft dagen som jag tror att jag behövt länge. En slappdag. Egentligen har jag inte slappat särskilt mycket men ändå.
Först idag klippte jag färdigt en video, men vet inte om jag ska lägga ut den. Vad tycker du?
Efter det var jag tvungen att plocka undan mina saker som låg lite överallt. Senare åkte jag till Bamse träningen. Det var inte så många små gymnaster som kom men det är lika roligt varje gång. 
Direkt när det var slut var jag tvungen att cykla iväg till min kusin som hade kalas för att jag ville träffa släckten lite också, det var så länge sedan sist. 
Ungefär så har dagen sett ut. Redigerade även lite gamla bilder från telefonen innan.
 
Puss och kram lever banan ∆
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback