New Body!

Heej Bloggen!
Jag vill meddela att jag nu säljer new body. Jag tror nog att de flesta vet vad det är men kan förklara ändå. Det är underkläder, sportkläder och strumpor som verkligen är av bra kvalité. Personligen älskar jag deras strumpor. Allt är indelat i olika paket, med olika många produkter i varje. Alla kostar då 150kr. 
 
 
Om det nu är någon som känner "Oh, strumpor behöver jag ju!" Då kan man höra av sig till mig på kik: emzaaan, om man inte har kik kan man skriva det i kommentarerna så löser vi det på annat sätt. När man väl hört av sig kommer jag även skicka bilder på varje sida i katalogen så man vet allt som finns.
 
Ditt köp stödet även Gf örnen och hjälper oss att kunna köpa nya redskap! 
Tack på förhand!
Puss och kram lever banan ∆




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback