Mysdag med tjajorna

Bonjour Bloggen!
Efter att jag hade cyklat hem från skolan kom Jenny, Vinny, Fanny och Sandra till mig. Vi gick ner till stan och fikade på Espresso House vilket var mysigt och roligt. Jag har saknat de jättemycket så det var kul att träffa de igen.
Efter det gick vi mest runt lite överallt på stan. Jag luktade väldigt mycket på One directions perfym "Our moment" som jag vill haaaa!

Senare på kvällen var det bara jag och Sandra eftersom att de andra inte kunde längre så vi var hemma hos Sandra och kollade på "Fångarna på fortet".
Jordgubb och vitchoklad frapino.

Puss och kram lever banan ∆


Kommentarer
Sandra säger:

jag tror jag luktade rätt mycket jag med.....:D<3333

2013-09-14 | 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback