Kommande "Suprises"

Hellu bloggen!
Dagen idag är inte mycket att prata om förutom att det var första gången på en kurs som kallas "DISA". Den kursen är alla tjejer i min klass mer eller mindre tvingade att gå och ja idag var första gången. Disa står för - Din inre styrka aktiveras. Och denna kursen går då ut på att lära känna sig själv, veta vad som trycker ner en och lyfter upp en osv. Man får även fika i slutet av varje gång vilket idag var en smoothie som smakade mest banan men faktiskt var rosa. 

Nu den närmaste tiden kommer det hända en del saker och jag kommer försöka blogga om allt. Dock berättar jag inte i förväg vad det är utan ni får vänta och se.

Skryter även idag om mina nya fina strumpor som jag tycker påminner om giraff mönster. Hah
Puss och kram lever banan ∆



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback