22 september

Hejsan bloggisen!
På förmiddagen idag cyklade jag och Tilde till min farmor och farfar som inte bor så långt ifrån oss. Där fikade vi på riktigt gofika vilket verkligen var toppen. Vi åt också björnbär från deras buske.
Tillsammans spelade vi många olika spel som Uno och finns i sjön.
MYSIGT!

Tyvärr fortsatte dagen inte så underbart son den började, vi åt fisk till lunch. Grillad lax. Måste erkänna att det ändå är min favorit om man måste välja bland fiskarna, påminner lite om kyckling.

Senare åkte jag som vanligt till bamseträningen, idag var det nog runt 20 små gymnaster som kom vilket verkligen var roligt. Efte det var jag även inhoppare i gruppen hoppet som har träning direkt efter bamse. Det var också roligt, lite större barn där.
Puss och kram lever banan ∆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback