Question-time!

Tjoo Bloggen!
Själv känner jag att det kan vara dags med en liten frågestund snart. Ställ gärna frågor i kommentarerna, det kan vara vilka frågor som helst. Beroende på hur många frågor jag får kommer jag kanske inte svara på alla. Då kommer jag välja de som flest frågat eller de jag helst vill svara på. Även de frågorna jag inte väljer kommer jag skriva ner och svara på någon gång i framtiden.
 
SKYNDA DIG TILL KOMMENTARERNA OCH SPAMMA MIG MED FRÅGOR!
 
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hur mycket väger du? Hur lång är du? Syskon? Vad skulle du gjort om du vann en häst? Hur länge har du bloggat? Vilka bloggar läser du? Du är bäst, kan du inte göra en video när du typ klär ut dig till halloween? Puss

2013-10-06 | 19:07:07
Nathalie säger:

Favorit mat?
Favorit färg?
Hur länge har du gått på gympa?
Hur lång är du?
Långt eller kort hår?
Godis/glass?
Chips/popcorn?
Frukt/grönsaker?
Favorit plagg i din garderob?
Vad vill du jobba som när du blir vuxen?
Sommar/vinter?
Höst/vår?
Favorit djur?
Är du allergisk mot något?
Vem/vilka är dina bästa vänner?
Hur många kusiner har du?
Kram! <3

2013-10-06 | 20:22:59
emilia säger:

Blandade frågor:

1. Vad gör dig glad?
2. Vad gör dig ledsen?
3. Vad gjorde du idag?
4. Hur mycket tränar du i veckan?
5. Hur ser ditt schema ut?
6. Kan du inte göra en sanning eller konsekvens?
7. Vad tycker du om mig?
8. Vilka bloggar läser du?
9. Bästa boken du har läst? (tips)
10. Musik tips?

Antingen eller?

1. Godis/Chips
2. H&M/Cubus
3. Engelska/Franska
4. Apa/Lejon
5. Bada/duscha
6. Kärlek/Pengar
7. Data/Mobil
8. Cykla/gå
9. Storstad/liten stad
10. Ljusa-/mörka färger

2013-10-09 | 19:06:17
Bloggadress: http://miliachristiansen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback