Gymnasiemässa

Tjoo bloggen!
Ja precis som rubriken säger var jag på gymnasiemässa idag i Kristianstad. Det var mina föräldrar som tyckte att man ska ha lång tid på sig att välja och att man borde veta vad man har att välja på och det har de kanske rätt i.
Jag kollade mest på de internationella programmen eftersom att jag är mest intresserad av de.
Men det var faktiskt inte riktigt som jag tänkte mig där. Jag hade föreställt mig att det skulle vara massa gratis saker som pennor och godis vid varje sånt stånd men icke.

När hela familjen var hemma igen gjorde vi hemgjorda toast i våffeljärnet, det var första gången. Blev väldigt gott måste jag säga!


Bjuder på lite fina bilder från Mallorca.
Puss och kram lever banan Δ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback