Typical tisdag

Tjänaa bloggen!
En mycket typical tisdag a la Emma idag. Först skola med disa efter lunch sedan hem göra lite läxa och äta mellanmål. Efter det vidare till teatern sedan hem igen och äta ännu mer.

Måste ändå berätta att jag för första gången igår gjorde en smoothie! Fantastiskt! Jag tog vanilj yoghurt, mjölk, banan och hallonsylt. Då detta bara smakade banan la jag även i ett digestive kex som inte blev så lyckat. 
Testade även att göra en efter skolan idag. Ja för er som missat videon på instagram så innehöll den müslie och flingor. Detta blev inte heller särskilt lyckat. 
Som ni säker märker behöver jag tips på smoothie recept. Om du vet något SOM DU HAR TESTAT och VET ÄR GOTT. Kommentera. 
Puss och kram lever banan Δ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback